Volgers

zaterdag 9 februari 2013

Bloemen

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen. Welkom Corry en Jolara. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Het is fijn om weer nieuwe volgers te hebben en zeker om de reacties te mogen lezen.

Een goed voornemen dit jaar was dat ik zou stoppen met roken. Wel nu, ik ben vandaag 6 dagen gestopt.  Ik hoop het nog lang vol te houden.

Samen met mijn moeder zijn we lid van de hobbyclub "Fresia". Elke dinsdag namiddag komen we bijeen. Iedereen is er creatief bezig. Breien, borduren, kruissteek, haken, enz. Op maandag en dinsdagavond kan je ook kantklossen. Op zat 16 maart en zondag 17 maart is er onze jaarlijkse tentoonstelling in het Kasteel de Renesse in Oostmalle. Iedereen welkom!! Voor deze tentoonstelling maken we elk jaar een soort van badge. Dit jaar hebben mijn moeder en ik de badges gemaakt. We hebben bloemen gehaakt met lipjes van blikjes drinken. Op de achterkant hebben we een speldje vastgemaakt.  We hebben er 45 gemaakt; genoeg voor elke deelnemer van de tentoonstelling.

Grtjs
Claudia



6 opmerkingen:

Nelleke zei

Bloemen gehaakt van lipjes van blikjes drinken? De foto's even vergroot en toen zag ik het. Wat een leuk idee, en er dan vijfenveertig haken, je hebt heel wat lipjes moeten sparen. Maar ze zijn echt geweldig geworden!
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi claudia
eerst dacht ik van lipjes? kon het niet plaatsen tot ik de foto vergroten en zag hoeveel werk erin deze prachtige bloemen moet zitten,wat een kleurenpracht voor mij ben je een kanjer!! en dan ook nog stoppen met roken nou petje af hoor want ik doe er geen pogingen meer voor,haha
groetjes van corry

nans'creablog zei

Wauw Claudia, daar zijn jullie wel even mee bezig geweest. Maar het ziet er echt mooi uit. En kasteel de Renesse is vlakbij. Ik woon namelijk in Beerse.
Wat is de wereld toch klein hé.

Groetjes,
Nans

Claudia Rogier zei

Ja, de wereld is klein. Zelf ben ik zondag op de tentoonstelling aanwezig. Op zaterdag ga ik met een deel van de hobbyclub naar Duitsland. Er is daar dan een geweldige hobbybeurs in Dordmund.

Josje zei

leuk die gehaakte bloemen goed van je dat je gestopt bent,nu vol houden

ANJA 3d zei

Wat een leuk idee om bloemetjes te haken van lipjes van blikjes drinken.
Ze zijn geslaagd. Ik vind ze schitterend.
Gr. Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...