Volgers

donderdag 18 april 2013

Handtasjes met lipjes cola

Hoi,

Welkom Sara, leuk dat je mijn volger bent geworden.

Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties.

Vandaag laat ik jullie geen kaartje zien maar handtasjes, pennenzakjes en een beertje.
Pennenzakjes zijn gemaakt uit blikjes cola en lege matjes van pixelhobby. Deze heeft mijn moeder gemaakt.
Handtasjes hebben wij (mijn moeder en ik) gemaakt uit lipjes cola.
Beertje is een rugzakje voor pyama in te doen. Dit heeft mijn moeder genaaid.

Veel kijkplezier
Claudia en Paulette



 

14 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Claudia wat hebben jij en je moeder dit schitterend gemaakt allemaal, ik vind het er weer superdesuper uit zien.
Liefs van Anita

Monique zei

Ik heb me net weer een nieuwe tas gekocht.(heb een klein tassenticje) Maar deze zijn ook geweldig. Wat een idee. Super gewoon.

Lieve groetjes, Monique

corryskaart zei

Hoi Claudia
Jullie doen mij steeds verstomd staan van die prachtige creaties met die lipjes,mijn mond valt ervan open,haha
Groetjes
Corry

Joke zei

Wat ontzettend mooi zijn de creatie's van tassen en de beer geworden.Groetjes Joke

sara caelen zei

Leuke tasjes, daar is wel een hoop werk aan denk ik.xxxSara

karin zei

Heel leuke tasjes Claudia. Prachtig ! en dat beertje-tasje-voor-pyama is ook zo grappig.
gr.
Karin

nans'creablog zei

Jullie zijn wel een erg creatieve familie. Heel mooi gemaakt. Je ziet zo dat daar behoorlijk wat werk inzit.

Groetjes,
Nans

Nelleke zei

Wat mooi is dit gedaan. Het lijkt wel of jullie grootverbruikers zijn, maar iedereen zal ze wel sparen voor jullie. Groetjes ,Nelleke

ANJA 3d zei

Wat een leuke creaties. De tasjes en pennen tasjes. Gaaf gemaakt zeg.. Jullie hebben wel heel hard gespaard. Ook de beren rugzakjes zijn gaaf.
Gr. Anja

Antoinette Voorn zei

Weer een paar super creaties e! Prachtige tassen heb je gemaakt, toppertjes.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Archimedes73 zei

Tjonge, wat een nazettend leuk idee! Ze zijn echt gaaf!

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een super leuke creatie's hebben jullie gemaakt!! Zal wel veel werk en tijd in deze tasjes zitten en het beertje is zo leuk.

Groetjes José

Cora zei

Wat is dit leuk en origineel zeg. Ik was zelf niet op het idee gekomen.
Ziet er super gaaf uit.
Groetjes Cora

Cynthia van der Wilk zei

Wat een superleuke tasjes zeg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...