Volgers

maandag 27 mei 2013

Happy Birthday

Hoi,

Joepie, de zon schijnt en het is zalig buiten. Echt lente. Hopelijk blijft het langer duren dan 1 dag.

Vandaag heb ik een dagje verlof. Ik, mijn moeder en Lisbeth, gaan samen freubelen. Lisbeth heeft een kleine workshop voorzien. Ik ben benieuwd wat we gaan doen.

Gisteren avond heb ik nog een kaartje gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
EHI volgens schets tot 31 mei
Marianne Design  challenge 81 gebruik een wat oudere snoesje (hopelijk is deze oud genoeg) tot 5 juni
KIC  challenge 8 alles mag tot  08 juni





gebruikte materialen
cardstock: voorraad
decopapier: uit tijdschrift kreatief met kaarten n°39
snoesje stempel: heb ik eens gewonnen met  challenge van NKU en ingekleurd met spectrum noir
mallen: MD
glittersteentjes: action
rand rond de mal heb ik gehaakt en het bloemetje ook.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

19 opmerkingen:

ann van dijk zei

Wat een mooie kaart. Prachtig!
liefs anneke

corryskaart zei

Prachtig gelukt en een vrolijke en mooie kaart geworden
Groetjes van corry

Nelleke zei

Leuke kaart. Die van gisteravond is ook leuk, wilde reageren via de telefoon, maar dat lukt bij jou niet. Later bij een ander wel. Doe het voor het eerst, gaat vanzelf beter hah. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

leuke kaart heb je gemaakt

Wybrich zei

Hallo Caudia,

Je kaart is erg leuk, maar je hebt een Snoesje stempel gebruikt van dit jaar en geen ouder Snoesje zoals gevraagd was.
Helaas wordt je kaart verwijderd.

Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.

Hanne Christianen zei

mooie kaart
het was leuk vandaag
grtjs Lisbeth

trijntje zei

Wat een leuke kaart Claudia. Heel mooi gemaakt. Ik ben ook nog met deze schets bezig. Groeten Trijntje

nans'creablog zei

Leuke vrolijke kaart.

Groetjes,
Nans

Erica ♥ zei

Wat een geweldig kaartje zeg, en wat leuk zo gehaakt
dat randje.
Ben benieuwd wat je vandaag gefreubelt hebt ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. prachtig het gehaakte randje
Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Claudia, ik vind hem heel erg mooi geworden. Mooie uitwerking van de sketch ook.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel voor je deelname.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Hele leuke snoesje kaart!

Gr antoinette

Linda Bos-Denissen zei

Een mooie kaart heb je gemaakt en bedankt voor het meedoen met onze challenge.

Groetjes Linda

DT KIC

GerJanne zei

Wat een mooie uitwerking van de sketch! Ik vind hem prachtig. Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!
GerJanne

pandianfoods zei

Thanks for a nice share you have given to us with such an large collection of information. Great work you have done by sharing them to all. simply superb. Indian pickles

marcella zei

Wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt .
Gezellig dat je mee doet met de challenge bij EHI
Groetjes Marcella

Willie Bos zei

Hallo Claudia,leuke kaart heb je gemaakt! Dat haakrandje vind ik super! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge! groetjes Willie
DT KIC

Ginette Bos zei

Wat een mooi kaartje...leuk dat je meedoet mer de challenge van KIC!!!

Groetjes Ginette(DT KIC)

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Leuk dat gehaakte stuk!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
Groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...