Volgers

maandag 14 april 2014

Kerstkaart n°11

Hoi,

Eindelijk nog eens een kerstkaartje gemaakt. Een paar weekjes geleden heb ik deze grappige stempale gewonnnen bij CCWS. Eindelijk heb ik die kunnen gebruiken. Ik vind da zo'n schattig stempeltje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: Challenge 118 - schets - 15 april
EHI: challenge Kerst - 24 april
CCAYA: challenge april - gebruik een kerstroos - eind april

Gebruikte materialen:
cardstock: Bazill
DP: allemaal restjes
digi: art impression en ingekleurd met copics
mallen:bloem weet ik niet meer
kant: heb ik gewonnen
tekst: art impressions
plakparels: kruidvat en action

Verder heb ik nog een beetje frantage gebruikt en heb ik de randen gedistresd en bewerkt met memento inkt.

Wou ook nog even vertellen dat ik afgelopen week 2de ben geworden bij Cheerful sketches challenges met mijn 'babykaart'.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen. Creatieve groetjes Claudia

13 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Antoinette Voorn zei

Wat een schat van een kaart!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Super zeg, wat een prachtige kerstkaart, leuk stempeltje..
Liefs Ans

Samantha zei

Lovely card pretty lace too! Thanks for Playing along with us this time at Christmas Challenge with Sketches, hugs Samantha :0)

Josje zei

Mooie kaart en wat een leuke stempel heb je gebruikt
Fijn dat je meedoet bij EHI

corryskaart zei

een erg leuke kaart en zeker met deze vrolijke stempel
groetjes corry

Wil Frutsel zei

Mooie kerstkaart dank je wel voor je bijdrage bij EHI.
liefs Wilma

Janneke de Jong zei

Wat een leuke kaart ;)
Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week!

Erica ♥ zei

Zeker een leuke stempel, toffe kaart ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Hazel zei

Thanks for sharing your beautiful card for CCAYR April 'poinsettia' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for April - I'd love to see it there too. x

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde sfeervolle kerstkaart
grtjs,martina
x

lenywim35 zei

hi claudia. gefeliciteerd met je gewonnen stempel. je hebt er een prachtige kerstkaart mee gemaakt. trouwens je paaskaart is ook een plaatje.ik heb ook niet vel met pasen. beetje opgedrongen door de commercie. wel gisteravond op TV genoten van de Passion in Groningen. gr leny

TRACEY O zei

Very pretty Claudia, thanks for joining our challenge this month at CCAYR.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...