Volgers

zondag 13 april 2014

Pasen

Hoi,

Deze namiddag waren we op bezoek bij mijn schoonbroer die vandaag verjaarde. Deze ochtend had ik deze kaart al gesneden en deze avond heb ik alles in elkaar gestoken. Eigenlijk heb ik niets met Pasen, maar het leek mij een leuke uitdaging om te doen. Gisteren heb ik nog een copic cursus gevolgd. Daar werd de ditstress techniek uitgelegd. Die heb ik meteen proberen toe te passen het kleedje.

Dit is het resultaat.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch N' Dies: Challenge 4- schets - 14 april
KIC: challenge 31 - Pasen -26 april
Bugaboo: challenge April Spring - 18 april
DCZ: maandchallenge 6 - pasen - 30 29 april
Hobbyjournaal: challenge April - maak een kaart/creatie in gele tinten - 01 mei

Gebruikte materialen:
cardstock: AC en pipoos
DP: action
digi: magnolia en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
tekst: Joy craft
Verder heb ik nog een beetje jute gebruikt en heb ik de randen van hier en daar bewerkt met embossingpoeder. Ook heb ik het geheel afgewerkt met bloemen en plakparels.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

21 opmerkingen:

Malika zei

Dit is wel een heel mooie paaskaart hoor. Echt prachtig

Malika

Marijke zei

Mooi kaartje! En wel grappig, ik heb gistteren ook een magnolia met een geel kleedje ingekleurd. Wel niet met de distress techniek.

Lisbeth van den heuvel zei

Hoi Claudia
mooi kaartje ik heb gisteren ook de bingo letters gebruikt
grtjs Lisbeth

Monique zei

Prachtige kaart. Mooi ingekleurd!
Groetjes, Monique

Marleen van der Most zei

Ontzettend mooie paaskaart Claudia.
Groetjes, Marleen

Ingrid Reyners zei

Een hele mooie paaskaart heb je gemaakt claudia. Ach zo zie je maar weer de kaart komt uiteindelijk toch af. Groetjes, Ingrid.

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je paaskaartje is prachtig en erg mooi ingekleurd...liefs Ans

jolanda zei

prachtige kaart

martina's kaartjes zei

een mooie, geslaagde kaart !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

een erg mooie en vrolijke kaart in deze paaskleuren
groetjes corry

sgc zei

Very cute! Thanks for playing in Bugaboo's Spring Time Challenge

adziamar zei

Beautiful card, thank you for joining us at Sketch N'Dies.

Archimedes73 zei

Hoihoi,

Das een erg mooi kaartje geworden!
Ook het inkleuren is erg goed gelukt!

Groetjes Diana

Renate zei

Wat een schattige kaart. Superleuk in het geel.

Groetjes, Renate

Anneke zei

Heel mooi kaartje, ik heb zelf ook niets met pasen. Maar die paasstempeltjes zijn te leuk toch? Groetjes Anneke

Hermien zei

Leuk zo in het paasgeel claudia

Groetjes Hermien

Erica ♥ zei

Toch een kei vrolijke kaart geworden ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

chanya13 zei

Beautiful card, wonderful colour combo. Love Tilda's image.Thanks for joining us at Sketch N Dies. I hope you get to join us again for our next sketch.

Min zei

What a fabulous creation!
We’re so glad you could play along with us this week for the The Bug Spring Challenge with Bugaboo Stamps!
Don’t forget to check out The Bug Blog for our new Challenge that starts tomorrow! We hope you’ll join the fun!!!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations

THE BLUEBERRY BEAR zei

Wat leuk!Thanks for joining us at Bugaboo's Spring themed challenge this week. We hope you join us again soon!
luv'n huggz
Jen Leeflang
Bugaboo DT

Ditta zei

Mooie kaart!
Leuk dat je mee doet met de uitdaging van De Creatieve Zebra.
Groetjes Ditta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...